26 stycznia 2011

Prosiaczek styczniowy i... znów RR:)

Styczniowy prosiaczek w końcu skończony. Trochę mi zeszło na backstitche, których w tym niewielkim obrazku jest od groma. Ale efekt mi się podoba:)





Muszę jeszcze tylko uzupełnić zeszycik i jutro albo w piątek prosiaczek poleci w świat:)

Aha, miałam przecież napisać dwa słowa o moim nowym nabytku. Otóż spieszę donieść, że kwadratowy tamborek jest rewelacyjny! Dużo wygodniejszy niż okrągły, do tego kanwę można lepiej napiąć. Do tego do dyspozycji jest większy obszar niż przy okrągłym i łatwiej dotrzeć w rogi, poza tym materiał mniej się gniecie. Jeśli ktoś zastanawia się nad jego zakupem, to powiem jedno: POLECAM :)

Masz za dużo pracy? To kup sobie kozę!
Mając w pamięci tę anegdotkę... zapisałam się na kolejny RR:) Tym razem jest to "Nadmorskie wspomnienie", a organizuje go Beata. Po skończeniu obrazek będzie wyglądał tak:

Do zabawy dołączam w środku, bo ktoś zrezygnował. Już dawno podobał mi się ten obrazek i żałowałam, że nie prowadziłam bloga kiedy trwały na niego zapisy. I proszę-jednak uda mi się go wspólnie wyhafcić:) 
Na razie przygotowuję kanwę i czekam na zamówione nici (powinny być najpóźniej w piątek).

To teraz będę się modlić, żeby doba miała więcej niż 24h ;)

8 komentarzy:

  1. Ależ mi się te świnki podobają:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiaczek super, czekam na przesylke a jeszcze pytanie o zeszyt dolanczany do swinek co mam sie w nim znalesc, to jest moje pierwsze RR wiec nie wiem jak go przygotowac.Pozdrawiam. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten prosiaczek, bardzo mi się podoba.
    A tego Nadmorskiego Wspomnienia to trochę zazdroszczę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. prosiaczek wyszedl super:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadmorskie wspomnienie przepiękne. Sama mam ten wzór w swoich planach hafcikowych. Może mnie też się kiedyś uda załapać na takie RR. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Haniu prosiaczek słodziutki, a kolejny obrazek piękny ;o) Chciałam cię spytać co to jest SAL albo RR i gdzie można się zapisywać na takie zabawy? Pozdrawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosiak jak to prosiak - różowy, tłuściutki i śliczny;) Wyprzedziłaś mnie z Nadmorskimi wspomnieniami! Będę śledzić postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za podpowiedź gdzie mogę zamówić sobie taki tamborek, jeszcze dzisiaj to uczynię. Prosiaczek jest uroczy.
    Gratuluję udziału w zabawie i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)