24 lipca 2015

Serce i róże

Pisałam już kiedyś, że mój ulubiony kolor to niebieski?
Okazuje się, że jego wielbicielami są także nasi przyjaciele - Ala i Janek :) I w takich właśnie kolorach przygotowałam dla nich pamiątkę rocznicową.
Były więc same przyjemności - śliczny wzór (podobną pamiątkę wyszyłam moim dziadkom w zeszłym roku) i do tego w ulubionej kolorystyce :)

Aida Zweigart 18ct, kolor biały
Nici DMC




Powoli nadrabiam zaległości w postach... a nie jest to łatwe, bo prac coraz więcej, a doby jeszcze nikt nie wydłużył...

20 komentarzy:

  1. Sliczne te roze :) Tez lubie niebieskosci :) Slicznie, cudna pamiatka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne różyczki w wersji blue :) Bardzo miła pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor, piękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft i wspaniała pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu piękna! :) Musiało Ci się bardzo miło nad nią pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jest w niebieskościach to serce z różami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik, pięknie wyglądają niebieskie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Taka odmiana w stosunku do czerwonego. A poza tym mój ulubiony kolorek.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogolnie jestem zwolenniczka naturalnych kolorow roz, ale te Twoje niebieskie sa tak piekne ze nie moge sie napatrzec. Piekne! Podoba mi sie takze serduszko, wyglada jakby bylo ulozone ze wstazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pamiątka! Nie widziałam nigdy niebieskiej, ale różę w kolorze lawendowym mam w ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te róże. Też mam je w swoim dorobku, ale w zupełnie innej kolorystyce ;)
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszły w tych niebieskościach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne niebieskie serduszko, pamiątka cudowna. pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)