01 stycznia 2016

Wyzwanie całoroczne - FINAŁ

Koniec starego roku i początek nowego to czas podsumowań. Wczoraj pisałam moich pracach wykonanych w 2015 roku, a dziś przyszedł czas na podsumowanie mojego całorocznego wyzwania.

Temat brzmiał "W mojej magicznej kuchni" - myślę, że moja praca doskonale oddaje tę magię, bo cóż może być bardziej magicznego i niezwykłego niż słodkie domowe wypieki?

Na wyzwanie przygotowałam obrazek z taką kuchareczką. Więcej o samym obrazku będzie można wkrótce przeczytać w osobnym poście.


Dziękuję wszystkim Uczestniczkom - tym, które wykonały wszystkie prace oraz tym, które po drodze zrezygnowały :) Mam nadzieję, że dobrze się przez ten rok bawiłyście :)


Przypominam, że linkujemy od dziś do 10 stycznia. Do 15 stycznia ogłoszę, kto spośród osób, które wykonały w terminie wszystkie prace, otrzyma nagrodę niespodziankę :)

A teraz czas na Wasze prace :)



20 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za świetną zabawę:)))szkoda ,że to już koniec:)))
    Twój obrazek śliczny:))o mało co a bym go też wyhaftowała na ten temat,tylko nie miałam pomysłu na zagospodarowanie go,a w mojej kuchni nie ma miejsca na obrazki:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za wspólną zabawę :)
      Mój obrazek jeszcze do kuchni nie trafił, ale z pewnością zawiśnie tam na którejś ze ścian ;)

      Usuń
  2. Ale fajna kuchareczka. Myślę, że uczestniczki dobrze się przy tym bawiły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te francuskie kuchareczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza kuchareczka - też mam na nią zakusy. Wyobrażam sobie siebie w fartuszku z tym haftem...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca! :)
    Dobrego, Hojnego i Zdrowego 2016 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kuchareczka:)Wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój obrazek jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations on your framed stitching !
    Wishing you a Happy New Year 2016,
    Greetings,
    Isa

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy haft :)
    Serdecznie dziękuję za zabawę i inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten obrazek czy była by możliwość poproszenia o wzorek na pocztę ania32@amorki.pl będę bardzo wdzięczna i dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny hafcik
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała kuchareczka :)
    Serdecznie dziękuję za cały rok wspólnej zabawy i inspiracji :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna. Kiedyś też ją popełnię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje za zabawe i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)