01 listopada 2017

Całoroczna zabawa "Imieniny miesiąca" - ZAPISY ZAKOŃCZONE

Nadchodzi ten moment w roku, kiedy powoli na blogach pojawiają się propozycje zabaw na następny rok. Ponieważ dawno czegoś takiego nie organizowałam u siebie (kto jeszcze pamięta moją zabawę wyzwaniową z 2015 roku?), postanowiłam ogłosić taką zabawę na przyszły rok.


Zanim przejdę do zasad, wyjaśnię może tytuł zabawy. "Imieniny miesiąca" to dzień, w którym świętują miesiące ;) Są to 1 stycznia, 2 lutego, 3 marca etc. Myślę, że termin ten jest ogólnie znany, ale może ktoś rzeczywiście się z nim nie spotkał ;)

Jest to zabawa kartkowa i hafciarska - przez cały rok będziemy tworzyć kartki, a główną techniką będzie haft krzyżykowy.

Zapisy ogłaszam już dziś, aby każdy chętny zdążył się zapisać - a 1 grudnia ogłoszę pierwszy temat zabawy.

ZASADY ZABAWY

1. Do zabawy zapraszam tylko osoby prowadzące hafciarskiego bloga lub hafciarską stronę na FB.
2. Zapisy trwają od dziś do 30 listopada.
3. Zapisy tylko pod tym postem (zgłoś się poprzez formularz, wystarczy kliknąć ADD YOUR LINK).
4. Na swoim blogu należy umieścić banerek z linkiem do tego posta.
5. Kartki na zadany temat wykonujemy haftem krzyżykowym (haft ma być głównym elementem, oprócz niego można dodać bazę, kolorowy papier, scrapki, koraliki, guziki etc.).
6. Kartki powinny być nowe, wcześniej nigdzie niepublikowane.
7. Pierwszy temat podam 1 grudnia, kolejne będą podawane w odstępie około miesiąca.
8. 1 stycznia opublikuję notkę, w której sama pochwalę się moją interpretacją tematu. Uczestnicy będą mogli pod tą notką linkować swoje posty (przez 10 dni).
9. Kolejny temat pojawi się na miesiąc przed postem z linkowaniem - 2 stycznia, 3 lutego, 4 marca, 5 kwietnia, 6 maja, 7 czerwca, 8 lipca, 9 sierpnia, 10 września, 11 października i 12 listopada.
10. Posty z linkowaniem pojawią się 2 lutego, 3 marca, 4 kwietnia, 5 maja, 6 czerwca, 7 lipca, 8 sierpnia, 9 września, 10 października, 11 listopada i 12 grudnia - w tytułowe imieniny miesiąca.
11. W każdym poście dotyczącym tej zabawy podam szczegółowe terminy - kiedy opublikować notkę i kiedy będzie linkowanie.
12. Skoro imieniny to i świętowanie oraz prezenty - zwycięzca zabawy zostanie wybrany na podstawie głosowania na najpiękniejszą kartkę. Ale o szczegółach opowiem bliżej końca przyszłego roku.

Podejrzewam, że po przeczytaniu zasad wyda Wam się to bardzo skomplikowane... ale bez obaw - w specjalnych postach będę wszystko na bieżąco tłumaczyć.

Jeśli więc Twoją pasją jest haft krzyżykowy, lubisz robić kartki i masz ochotę na wspólną całoroczną zabawę - zapraszam!


28 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawa zabawa! Na pewno powstaną piękne prace, a ja będę Wam kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam Twoją zabawę z 2015 roku i świetnie się bawiłam więc i tym razem z przyjemnością wezmę udział.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haftowane kartki są najpiękniejsze :) Zgłaszam swój udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to i ja w to wchodzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze miałam ochotę wziąć udział z całorocznej zabawie kartkowej, teraz mogę to zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. HANIU u Ciebie tez nie moze mnie zabraknac;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czas, a raczej jego brak nie pozwala mi zapisać się do zabawy, ale będę podglądać i kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a może i ja spróbuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, brak mi czasu na wszystko, ciągle żyję w niedoczasie... Ale zabawa zapowiada się cudnie, a ja kocham robić kartki, a nade wszystko haft krzyżykowy... No i jak tu się nie zapisać? Z przyjemnością zgłaszam swój udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zapiszę, choć już u mnie napięty kalendarz :D Będzie mi bardzo przyjemnie bawić się w tak zacnym gronie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś czas temu straciłam serce do bloga ( miało na to wpływ wiele czynników ), może więc udział w Twojej zabawie będzie tym przełomem... przynajmniej spróbuję... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się zapisuję, polubiłam robić karteczki z hafikami, więc w 2018 też powstaną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm.. kusząca propozycja...ale mam jedno pytanie: jakie są kary za brak publikacji?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kar regulamin nie przewiduje :D
      Jak nie opublikujesz notki na blogu to nie będziesz miała co podlinkować ;)

      Obiecuję, że tematy będę różnorodne i bardzo przyjemne :)

      Usuń
    2. No dobra, to się zgłaszam... może podołam czasowo :)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że się zdecydowałaś :)

      Usuń
  14. Zapowiada się interesująco, więc jestem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zabawa! ☺ Niestety nie prowadzę bloga, a mój fb to taki zwyczajny fb, na który wstawiam mije prace.

    OdpowiedzUsuń
  16. imieniny miesiąca-koncept znam :) będę się z chęcią przyglądać waszej zabawie :))) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno się na nic nie zapisywałam więc z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się kilka dni nad zapisem i stwierdziła, że spróbuję. Podoba mi się forma zabawy. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A jeżeli mój blog nie jest typowo hafciarski (bo różne rzeczy się na nim pojawiają) to czy też mogę wziąć udział w zabawie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zajmujesz się haftem krzyżykowym to zapraszam do zabawy :)

      Usuń
    2. Jasne, że tak :) Dzięki wielkie już się dopisuję :)

      Usuń
  20. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki, znowu kartki....:-( To ja będę zaglądać, patrzeć, podziwiać, zazdrościć.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. I really like your site and content so much,thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts.


    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)