03 lutego 2018

Imieniny miesiąca - temat marcowy

Pewnie zastanawiacie się, co takiego wymyśliłam na marzec? ;)
Ktoś może podejrzewać, że coś wielkanocnego - jajka, króliczki, zajączki...
Ale nic z tych rzeczy! Tym razem będzie kolorowo i bardzo słodko. Bo marcowe imieniny miesiąca umilą nam... babeczki:


Zasady dla przypomnienia:
- w zabawie mogą brać udział tylko wcześniej zapisane osoby
- tworzymy jedną hafciarską kartkę na zadany temat
- główna technika to haft krzyżykowy, ale oczywiście można dodać scrapbookingowe dodatki (bazy, kolorowe papiery, scrapki, kwiaty, guziki etc.)
- kartka musi być nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana, stworzona specjalnie do tej zabawy
- na przygotowanie kartki mamy miesiąc
- linkowanie na moim blogu odbędzie się w dniach 3-12 marca
- kolejny temat podam 4 marca

życzę Wam przyjemnego wyszywania :)

Przypominam, że od wczoraj trwa linkowanie kartek z motylem -> TUTAJ.

17 komentarzy:

  1. Fajny temat, powstaną na pewno cudne kartki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super temat :) tylko znowu będzie problem z wyborem wzoru :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No przecież, marzec to miesiąc babeczek! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie wiedziałam? ;)
      Przypadkiem tak wyszło - a teraz już wiem, że pod koniec marca jest Dzień Muffinki ;)

      Usuń
    2. Dzień Muffinki, ale przede wszystkim Dzień Kobiet, czyli potocznym żargonem mówiąc dzień babeczek :D

      Usuń
    3. Trafne skojarzenie. A babeczka z foto smakowita.

      Usuń
  4. Upsss... nie lubię ciast i ciastek, ale mam nadzieję, że jakoś przebrnę przez temat:) Choć przyznaję, że liczyłam na jakiegoś wielkanocnego zająca albo pisanki, hi hi hi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczka? Czemu nie?Zabieram się do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie motyle są piękne. Już jestem ciekawa waszych babeczek

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, coś czuję, że prace będą apetycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niewiele kartek zrobiłam w ogóle, ale jedna z nich była z babeczką własnie:) nie zapisałam się do zabawy, ale chętnie pooglądam prace, które powstaną!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)