29 marca 2018

Tajemniczy SAL "Witaj wiosno" - odsłona czwarta

Kolejny czwartek i kolejna odsłona wiosennego obrazka.

Kiedy robię backstitche (mordercze!) żałuję, że nie wybrałam tkaniny evenweave - byłoby mi wtedy dużo łatwiej... z drugiej strony - nie wiem czy znalazłabym materiał w takim kolorze jak moja pistacjowa Aida ;)

Nadal nie wiem co to - i NIE CHCĘ WIEDZIEĆ! Tak długo jak tylko się da.

Znasz obrazek? Wiesz co przedstawia? Super! Ale zwróć uwagę, że ta zabawa nosi nazwę TAJEMNICZY SAL i jej uczestniczki niekoniecznie chcą poznać tę tajemnicę wcześniej niż zechce nam ją zdradzić organizatorka - Asia.

Póki co na obrazku nieco zimowo - mam nadzieję, że zmierzamy ku wiośnie ;) Ciekawe co kryje piąta część obrazka ;)



Ściskam Was wiosennie i zapraszam na kolejne odsłony tajemniczego obrazka :)

13 komentarzy:

  1. Kolory pięknie wyglądaj, tylko dalej niewiele to wyjaśnia .... czekam niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co wyszywacie, ale absolutnie nie mam zamiaru zdradzać co to będzie! Napiszę tylko, że piękny haft będziesz mieć Haniu w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek zapowiada się pięknie. Jest wart swojej tajemnicy i chętnie też bym go wyszyła. Muszę pomyszkować w necie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, też nie wiem co to i bardzo mi się podoba taki tajemniczy obrazek :) Pozdrawiam cieplutko i podziwiam piękne wykonanie kolejnych części obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorystyka cudna - faktycznie, raczej taka zimowa. Ja się nadal nie domyślam co to - i bardzo dobrze :). czekam z niecierpliwością na kolejne fragmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaczki, zakaz wygadania sie powinnam chyba dodac do regulaminu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mam pojęcia co to a obrazek, ale strasznie jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej mi się podoba ta tajemniczość, której nie da się do tej pory "rozgryźć"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co to, za każdym razem mam inne przypuszczenia :) Fajnie tak "tajemniczo" wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej intrygująco to wygląda... Czekam końca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnej Wielkanocy Haniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie pogoda za oknem odpowiada temu co powstaje na Aidzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)